2012. október 3., szerda

Konyhatitok - Mákos süti




"-Csinálsz nekem mákos sütit?
-Persze, bár még nem csináltam. 

-Szereted a mákot, ugye?
-Nem. De milyet szeretnél?

-Nem tudom.
-Mák krémeset vagy a tészta legyen mákos....?
-A tészta.
-Jó. "

Pasi mákos sütit kívánt :)



A tömény mák mérgezés :D




A recept innen van. Nagyon egyszerű, és nagyon gyorsan megvan. 
Tálka mérlegre fel, és kezdjük:

20 dkg liszt -beleöntve
20 dkg cukor -jó lesz az 22-23-nak. Pasi édesen szereti a sütit
20 dkg darált mák - húha, egy zacskó mákot vettünk, de meg se néztem, hogy mekkora. Zacsi megfordít, az alábbi szövegnek nagyon örül: "200g". Szerencse, vagy mondhatni mákom van :D
1 tojás -csak egy? Kíváncsi leszek milyen lesz.
kis szódabikarbóna -hova is tettem? Megvan, mehet bele.
kb. 3 dl tej -oké
1 citrom reszelt héja -na, ez az, ami nem ment bele. Mert nem volt itthon citrom.

Nagyon hamar elkészült. És még annál nagyon sikere volt. Pasit kérdeztem, hogy olyan lett-e, amilyenre vágyott?  A válasza igen volt :)

 Ahhoz képest, hogy szeretem a mákot, azért sikerült rákattannom. Máskor is csinálok, mert hamar megvan, nagyon finom és lényegébe "semmi nem kell hozzá" (tojás, tej, liszt, cukor mindig van itthon).
Hétfőn csináltam, ma már nincs belőle :D

További szép napot!

10 megjegyzés:

  1. én is sütnék szívesen, de szét van verve a konyhám:((

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Imádom a mákos sütiket :) Nagyon jól néz ki amit készítettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Én nem vagyok oda a mákért, de ez bejött :D

      Törlés
  3. Mákom van, hülye :DDD
    Ezt meg akarom csinálni, tök guszta, hasonlót csinált sógor is nem rég, de abba alma is volt és úúúdeimádtam :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Almával érdekes lehet, lehet majd kipróbálom :D

      Törlés
  4. Jól néz ki, ügyi vagy. :)
    A gyors sütiket én is szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár perc alatt kész a tészta, a többi meg a sütő dolga.
      Férj látta? :D

      Törlés