2013. január 20., vasárnap

Essence kifutó termékek már Veszprémben is - és egy kis mini haul

Sziasztok!

Ma volt egy kis időm a buszig  így gondoltam belesek a veszprémi Plázában található Rossmann-ba, meglesem, hogy van-e már essence leárazás. Gondoltam szokás szerint úgy sem lesz, és az eladók még mindig nem tudnak róla, hogy lesz egyáltalán... (némelyiknek úgy tudnám javasolni, hogy olvassanak blogokat, mert hamarabb tudunk termékváltozásokról meg akciókról mint az ők)
No mindegy, gondoltam oda megyek, megnézem, nem lesz, visszajövök, felszállok a buszra. Pont ki is töltöm az időt a buszig.
Odamentem, megnéztem, konstatáltam, hogy még mindig nincs, majd majdnem sarkon fordultam, mikor megpillantottam az icipici sárga árcetlit a lakkok alatt. Nini, megvan. És a téli kézrémek is. Szuper.
Végül ők jöttek velem haza:



Colour&Go - 1000 Miles Away (123)
Nude Glam - Hazelnut Cream Pie (01)
Special Topper - Night In Vegas (08)



ezen a képen jobban látszik, hogy a 1000 Miles Away csodának van egy érdekes, gyöngyházas fénye.

Igazából a pelyhessel mindig is úgy voltam, hogy nem rossz, nem rossz, de nem értettem azt a nagy felhajtást, ami körülötte van (mondjuk nem nagyon vagyok oda a csillámosakért -valószínűleg azért nem értettem)
Aztán minél többször láttam, annál többféleképpen el tudtam magamon képzelni. A végére már úgy voltam, hogy majd egyszer veszek. Majd egyszer lesz nekem is.... erre kivonják. Úgyhogy az a majd az most van, így biztos voltam, hogy ha lesz végre kicsiny városkánkban is akció, akkor beszerzek majd egyet.

Hazelnut Cream Pie pusztán csak azért kellett, mert még ez emlékeztet a legjobban a kedvenc Nude Glam lakkomra, a Toffee To Go -ra (amit ugyebár sikeresen kivontak még szeptemberben). A többi Nude Glam inkább rózsaszínes. Nekem meg a barnásabban jobban bejönnek/jöttek.1000 Miles Away: szintén a barnásabb, nude jellege miatt tetszett meg, és mikor láttam, hogy már ez sem lesz, szintén eldöntöttem, hogy jön majd velem haza :)

Az áruk egységesen, mint minden kifutó terméknek 349 Ft.
Az állványok még nincsenek lefosztva, az átlátszó púdert leszámítva, mert annak csak az üres helyét találtam.
Gondolom a Kossuth utcai üzletben is hasonló lehet a helyzet.
Örülök, hogy amit akartam, azt sikerült beszereznem, más igazából nem fogott meg annyira.

Jó vadászatot :)

11 megjegyzés:

  1. De jóóó :) holnap reggel már rohanok is a Kossuth utcai Rossmannba, meglesem, mi a helyzet ott...de nagyon reménykedem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lesz még. Nem tudom mióta akciózhatnak, de hétfőn még nem volt akció, illetve nem volt még lefosztva, úgyhogy szerintem reggel kapsz mindent -de azért majd írd meg, mit vadásztál :)

      Törlés
    2. szombat délelőtt óta van mindegyikben csajok:)

      Törlés
  2. Nem csillámos Betti, pelyhes!!! :D
    Amúgy oan büszke vagyok Rád, hogy végre megvetted! :D
    Ja, holnap reszkess Rossmann, bár csak krémet és deot veszek, meg pár cuccot még itthonra, remélem... :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csillog az üvegben, ráadásul egy viszonylag átlátszó löttyben csillámos darabkák vannak. Röviden, lebutítva csillámos és kész :D

      Törlés
    2. Mindegy, kenegessed azt kész :D

      Törlés
  3. A toffe to go-t én 99Ft-os áron megszereztem még ősszel, nagyon örültem neki. Én is sajnáltam, hogy miért pont a legszebb árnyalatot vonják ki..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos lemaradtam róla akkor. Pedig milyen jó lett volna még szerezni belőle :(

      Törlés
  4. Na, Tatán még ma reggel sem volt érvényben a leárazás, meg sem kérdeztem, majd megyek megint... A pelyhesre kíváncsi vagoyk, mármint hogy bejön-e majd Neked is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak lesz majd nálatok is akció...
      A pelyhesre én is, még nem próbáltam ki. Nem tudom milyen lakkon kezdjem :D

      Törlés