2012. április 15., vasárnap

A fűzős piros lakk

Sziasztok!


A legutóbbi kis piros lakkomat gondoltam feldobom egy kicsit és kidekorálom. Régebben láttam egy fűző mintás körmöt, és azóta szeretném megcsinálni. Most hála az Ultra Strong Nail Hardenernek, lehetőségem is nyílt rá.


Először a körmöm végét festettem fehérre. Ebben a cellux volt segítségemre:








Bárki bármit mond, nekem a cellux vált be a legjobban. Lehet kapni direkt erre a célra matricát, de egyrészt drágának találom, másrészt nekem az nem takar eleget, nem elég széles. Hogy miért? Mert még mindig nem tudok kulturáltan lakkozni  Azt a következő képen láthatjátok: 

Na, lakkozásból megbuktam :D


Ha ilyen celluxos technikával dolgozok, mindig várok egy pár napot, mert egy jobb minőségű cellux darabokban tépi fel a friss lakkot. Hiába száradt kopogósra. De ha várok 1-2 napot, akkor nincs ilyen gond.

Amikor viszonylag megszáradt, le lehet szedni a celluxot. Arra viszont figyelni kell, hogy nagyjából legyen megszáradva, mert ha még "képlékeny", akkor a cellux eltávolításakor magával húzza a körömvégről a lakkot. És szó szerint húzza: jártam már úgy, hogy meghúzta a lakkot, ami így megnyúlt, és nem lehetett már utána mit csinálni vele. Jöhetett az aceton. (és akkor kezdheted az egészet az alaplakktól...)

Cellux tépés


Miután a szakszerű francia manikűr segédeszközét (=cellux) eltávolítottuk, lakklemosós fültisztítóval le kell mosni a bőrre került lakkot. (Ügyesebbek -tehát bárki, aki nálam jobb - ezt a lépést kihagyhatják :D )

Ezután nekiálltam a fűzőnek. Előbb fehér lakkal pöttyöket rajzoltam a körömre. Segítségemre az essence nail art stylist volt.

Pöttyös piros bögre :D


Itt egy pillanatra megálltam és azon gondolkoztam, hogy fűző legyen-e vagy pöttyözzem be az egészet? (Egyszer láttam egy ilyen szépséges bögrét, ami megdobogtatta a szívem bögre mániás vagyok, de erről majd később :D. A bögre ami eszembe jutott: ITT tekinthető meg :)

Végül a fűző mellett döntöttem. Így a fehér pontokat összekötöttem fekete lakkal. Erről azonban már nem készítettem képet, mert felbosszantott, hogy a nemrég bemutatott fehér Lora lakk -ami a tesztelés során gyorsan száradt - most a körmöm végénél 2 óra alatt sem volt hajlandó kopogósra száradni.

Piros fűzős matt köröm
Ezután gondoltam átkenem az essence nail art special effect topper  -07 soft touch nevű mattítóval. 
Hát, a piros körmeimre rákenve a végeredményről nekem valahogy a húsvéti piros tojás jutott eszembe :D Nem lett olyan drámaian matt, mint pl az Avon matt lakkjai. 
Ami viszont bosszantó, hogy a 2 napos, kopogósra száradt piros lakkomat nemes egyszerűséggel belehúzta a fehérbe. Mert ha még friss lett volna a lakkozás, akkor még megértem. De két naposnál?! Ráadásul a fűző mintánál buborékos is lett. :(     Végül megbeszéltem vele, hogy ha nem viselkedik jó lakk módjára, és elkeni a színes lakkjaimat, akkor nem leszünk barátok. Ezen úgy tűnik ő még gondolkodik a sötétben. Én pedig azon gondolkodom, elővegyem-e még. :D

A végeredmény 8óra (fehér lakk) száradás után az lett, hogy némelyik körmömnél sérült a fehér vég, illetve a billentyűzetemen pár gomb fehér lakkos (naná, hogy frissen kent körmökkel kell gépezni). A 8óra száradással még mindig nem kopogós a fehér lakk, a körmöm hegyével még bele tudok nyomni egy pofás kis csíkot... nem tudom, most miért nem száradt a Lora fehér lakkja.

A végeredmények képekben: 



essence - 60 fateful desire
Lora express finish -fehér
essence nail art stampy polish -002 stamp me! balck
essence nail art special effect topper - 07 soft touch

Nekem nagyon tetszik. Elsőre egészen jól sikerült. Majd legközelebb talán már nem mossa bele a pirosat a matt, mert most 1-2 körmöm vége rózsaszínes, és talán a fehér is megszárad :D

Nektek mi a véleményetek?





4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Csak kézügyesség kell. Najó, az sem (mert nekem nincs), Szóval csak egy kis szabadidő kell. Simán megtudod Te is csinálni ;)

      Törlés
  2. Ahw...♥:$ Ilyen kell.... majd csinálj egyszer nekem is! LÉCCI♥:$(mostanában)

    VálaszTörlés