2012. június 29., péntek

Matrózos köröm

Sziasztok!

A napokban (hétfő) tettem egy halovány kísérletet a matrózos körömlakk terén, de nem nagyon jött össze. 
Az alap lakk nem is volt kérdéses: essence -98 walk on air, amit Millacsilla-'tól nyertem.


Két rétegben szépen fed, gyorsan szárad. Imádom :)
A mintát már kevésbé imádtam. Kidekoráltam "matrózosra", de nem tetszett, lemostam. Megint felkentem -lakk ekkor is szuper-, ismét dekorálás, ismét lemosás.
Végeredmény a többihez képest vállalható:







Valahogy a fényképezőgéppel sem voltam jóban, ez az egy kép készült (ami értelmes), és még a lakkozás sem a tőlem megszokott "minőség",  de azért gondoltam megmutatom Nektek. Valahogy a hétfő nem az én napom volt.

Azért remélem nem kaptatok frászt tőle :D



Amiket használtam:
-essence better than gel nails base sealer soft rose  (tesztelés alatt még mindig)
-essence -98 walk on air
-essence nail art stampy polish - 001 stamp me! white
-essence - 60 - fateful desire
-essence Quick Dry topcoat (...és nem kente(m) el a mintát. Juhhéé)




További szép estét!

8 megjegyzés: