2012. július 29., vasárnap

Párducmintás köröm - essence zselés körömmatrica

Sziasztok!
Ez a matricát szintén a Millacsillától nyert csomagban volt. Gondoltam itt az ideje felavatni, ha már 299 Ft-ét sikerült beszereznem egy narancssárga lakkot :)

A felragasztás egyszerű (öntapadós), kezenként 7 méretből válogathatunk, tehát egy csomagban 14 darab zselés matrica van. Én mindegyik karmomra találtam megfelelő méretet vagy ha nem, egy kicsit ollóval méretre vágtam az oldalát

Kifejezetten tetszik. Nem vastag, nem kényelmetlen és nem feltűnő, hogy matrica.




Több helyen olvastam, hogy nem tartós, és hamar elkezd feljönni.  Gondoltam a körmöm végénél egy pici körömragasztó segíthet, mivel az igénybevétel miatt úgy is itt kezd majd feljönni először.

Tévedtem.

A felragasztás után pár órával kezet mostam (nem mosogattam, nem sikáltam. Sima kézmosás). Már ekkor elkezdett feljönni a körömágyamnál. Reggelre még rosszabb lett. A vége törött, a lakkot felszedte (a körmömet nem bántotta szerencsére).
Nem mindegyik körömnél használtam ragasztót, de ez végeredmény szempontjából mindegy is volt. Ez is, az is lejött.




Ettől függetlenül így is tetszik, mert szép, és könnyen használható, de meg nem venném. Szerintem nem éri meg az árát. 

Ti kipróbáltátok már? Csak nálam nem bírta a kézmosást sem?


8 megjegyzés:

  1. A 3.-4. kép nagyon szexi :DD
    Szerintem ez tényleg csak ilyen pár órás eseményre jó, ha az embernek nincs rá ideje, de mégis valami kicsit extrábbat akar. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szexi? Ezzel hódítok, nem tudtad?! :D
      Másra tényleg nem jó, csak pár óra "csillogás"ra

      Törlés
  2. Ahogy észrevettem, nem mindegy, milyen lakkra tesszük fel. Sima lakkon 1 napot volt fent, nail art fixing system-en 3 napig, hajmosással együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a 3 nap egy csodának számított volna ennek :D

      Törlés
  3. kár, hogy ilyen silány a minősége, pedig nagyon mutatós :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ezek után nem leszek a híve, pedig tényleg szép

      Törlés
  4. Nekem is tetszenek, de nálam sem járt nagy sikerrel... egy egy buliba jó, és ennyi.

    VálaszTörlés