2012. augusztus 20., hétfő

31 napos köröm kihívás - 19. nap - Galaxis körmök

Sziasztok!

Sajnos sikerült egy napot késnem, így tegnap helyett ma mutatom meg a galaxis körmöket (hogy miért késtem? A bejegyzés végén lesz róla szó :D)


Nagyon vártam ezt a napot, mert már régóta meg akartam csinálni a galaxis karmokat.




Kifejezetten elégedett vagyok. Életemben először csináltam ilyet, de nagyon tetszik. :)
Esélyes a 31. napra :D
(és mindezt úgy csináltam ma, hogy a csuklómat nem nagyon tudom mozgatni.)


És akkor az ok a késésre és a csuklófájdalomra:

Tegnap reggel 7:20 körül elindultunk biciklivel egy "kisebb" biciklitúrára. A végeredmény:



103.2 kilométert tekertünk :D

Veszprémből indultunk, elöbb Balatonalmádiba, onnan pedig Balatonfűzfőn keresztül Siófokra mentünk. Aztán Szántódról komppal át Tihanyba, majd Balatonfüreden át vissza Balatonalmádiba, és onnan haza Veszprémbe. Egy laza 10 óra alatt itthon is voltunk. Sajnos tájat nézni nem nagyon volt időnk, de egy pár kép azért készült :D

Akarattyán megnéztük hol is vagyunk :D

Elnéztünk jobbra:


"nini! Majdnem csak onnan indultunk! Az ott Almádi! Pffúúú, de sokat tekertünk!"

Elnéztünk balra:




"Ott van Siófok! Dejóóó!...őőő...bazz, mennyit kell még tekerni! Wáááá" :D
Aztán visszanéztünk Almádi felé, és rájöttünk, hogy Siófok már közelebb van mint a haza :D


A nem a Balaton közelében lakóknak egy kis segítség:


... lényegében azt a "kis csücskét" tekertük végig a part mentén. Ez volt 103 Km :DDD

Ez végül is csak egy kis bemelegítő volt, mert tervezzük az egész Balaton körbetekerését :DDD


További szép napot Mindenkinek!

...és hamarosan jön a mai Water Marble mani ;)


17 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :D
    Irigykedek a bicikli túra miatt. Biztos nagyon jó volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt, sok szépet láttam így is, hogy nem álltunk meg lényegében sehol sem (csak enni, meg inni :D)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :O Annyit még még soha nem bicóztam egyszerre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Hát, ennyit még én sem. 50-60 km-ek voltak már, de ennyi még nem :D

      Törlés
  3. Nagyon szépséges.... step by step lehet belőle? :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon jó lett! :) Ilyenkor bánom, hogy én nem tudok biciklizni. XD

    VálaszTörlés
  5. IMÁDOM! Ez legyen a 31. és kész :D
    Én is olyan régóta tervezem, de sosem készült el... :D De ami késik, nem múlik! (mert még nem történt meg, ezért el sem tud múlni, hheheh:P )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, lehet ez a 31. napi, de a 100 km-t kihagynám elötte, ha nem gond :D

      Törlés
  6. jujj nagyon tetszik, szép lett:))
    a biciklizés miatt én is irigykedek...:D

    VálaszTörlés
  7. Minden elismerésem a kilométer miatt. Hányszor gondoltad, hogy jó lenne az Alföldön lakni? Se domb, se emelkedő....:D :D
    A galaxis szuper lett, nekem nagyon bejön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, amíg Siófokig nem értünk, nagyon sokszor kívántam magam az Alföldre :D

      Törlés