2012. december 29., szombat

Tegnapi szerzemények

Sziasztok!

Egy ideje nem voltam már aktív, de az eltűnésem oka egy "jó" kis két hetes betegség, meg a sütés-főzés...
A nyári téli szabadságolásnak vége, nincs mentegetőzés sem, így inkább megmutatom, tegnap mik landoltak a táskámban:





Balea Mango és Aloe Vera Hidratáló Hajbalzsam
Már a másodikat vettem meg. Nagyon szereti a hajam, könnyen kifésülhető, puha és fényes lesz, és tényleg hidratál valamennyit. A samponjával kombinálva mintha gyorsabban is nőne a hajam. Előtte a Balea argánolajos balzsamot használtam, de inkább visszatérek erre. Olcsóbb is (ez kb 300 Ft) és ez az első balzsamom, ami több, mint 1 hónapig bírta.
Balea Cseresznye-Mandula Testápoló
Mikor megjelent a tusfürdő  olvastam, hogy van belőle nagyon jó testápoló. Mindenképp szerettem volna egyet, mert gyorsan beszívódik, és hátha az isteni illata rávesz végre a testápoló használatára. Viszont a DMben hónapokig csak a csokis-fügés verzió volt kapható, ennek még csak a helye se volt meg a polcon, se árcímke -mintha nem is létezne. Megvettem a fügéset, de nem vagyok valami lelkes. Aztán tegnap meglepődve tapasztaltam, hogy fordult a kocka. Csak cseresznye-mandulás van, és most a csokis-fügésnek nincs nyoma sem a polcokon (miért nem lehet egyszerre a kettőt kapni, mint a tusiból?)
Első használat után azt kell mondanom, imádom, ez -ellentétben a csokis-fügéssel- tényleg iszonyat gyorsan beszívódik, 2 perccel a használata után már öltöztem is. Imádat :)
Nivea Invisible for Black & White Clear Deo Spray
Elfogyott a deom, keresem az igazit, mert az eddigihez úgy tűnik, a röpke 6-7 év után hozzászokott a bőröm.
Az illatát szeretem, eddig egész jó a hatása, bár 48órásnak nem mondanám (nem hiszem, h létezik ilyen -meg minek? Szerintem a 24/48-72 órások között max annyi a különbség, hogy egy picivel, max pár órával többet bírnak... az meg mondjuk gáz, hogy egy 24órás (=reggeltől estig) védelemhez 72órás kell..)



....és ennyi volt a vásárlás.

A többit Klautól kaptam ajándékba :)

Essence Tus Ecset
Szerintem ezt nem is ajándékba kaptam. Szerintem csak vissza akarta szerezni az ecsetét.
Történt ugyanis, hogy kölcsönadta a tus+ecset kombóját, hogy tudjam, mégis milyen az ecsetes, tégelyes tus (én leragadtam a tusfilcemnél)
A tus ecsettel olyan remek is vonalat tudtam alsó szempillatőhöz húzni, és annyira megszerettem, hogy közöltem vele, nem adom vissza, mert az már az én ecsetEM. Csak is az enyém.
Aztán arra gondoltam, "jó fej" leszek, mégiscsak visszaadom az ecsetEM, és veszek magamnak egyet, meg neki is ajándékba, mert mondta korábban, hogy akar egy újfajtát is.
El is terveztem, hogy beszerzem őket, aztán a Rossmann-tól azonnal megyek is hozzá. Mivel ismer, így reggel írt egy emailt, hogy bár lelövi a poént, de ne vegyek magamnak ecsetet, mert vett nekem ajándékba. Meg magának is... hm... hát ismer :D
Remek van ecsetem! Bacca meg, Klau nem kap csak 1 ajándékot, mert az ecset lett volna a másik.

DIY Hajgumi
-Na nem, nem a Klau csinálta a hajgumit. Csak a drót virágocskát rá. Próbáltam úgy fotózni, hogy azért látszódjon. Tetszetős :)
DIY Kulcstartó
Szintén made by Klau :) Piros és fém színű drót van megcsavarva, a végén piros gyöngy. Nagyon bejövős :)
Körömdíszítő csillagok
cuki, pici csillagocskák, amik várják, hogy lakkba ragadhassanak :)
És a végére egy ezüst gyertya. Azokat is szeretem :)

Igazából oda meg vissza vagyok a gyönyörtől -meg az Ecsetemtől (igen Klau, kicsi em és nagy E ;) )

A hétvégén lesz még bejegyzés, visszatértem, jönnek majd a kihívás lakkjai is.

Addig is további kellemes hétvégét!


6 megjegyzés:

  1. Na ez az egyetlen ecset,amivel sikerült normális tusvonalat alkotni :)
    Klau megint telibe talált, és nagyon kreatív :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én belezúgtam. Nem tudom, hogy "élhettem" nélküle? :D

      Törlés
  2. Made BY Klau, nem bennem készült, hanem általam ;DDD
    De azért örülök, hogy minden tetszik :P

    VálaszTörlés
  3. Csupa-csupa szépség! :D Nekem azt hiszem a fügés-csokis deom van, de én se vagyok teljesen megelégedve vele, alig várom, hogy elfogyjon is visszatérhessek a kedvenc kókuszosomhoz. *.*
    Testápolót most Garniert használok, az is gyorsan beszívódik, sokáig hidratál és az illata valami isteni! Balzsamot most használok életemben először, de rájöttem, hogy a hajam nem igazán szereti, így csak kétszer használom egy hónapban. Az Elseve...azt hiszem. xD
    De ezek (a deo kivételével) mind Kolozsváron maradtak, a bentlakásban. Itthon semmi sincs. :o Azt hiszem, én is beszerzek pár DM-es cuccot itthonra is. :D Bár júliusig m
    r úgysem fogok ilyen sok időt (két hét) itthon tölteni... csak max 3-at, mondjuk minden hónapban egyszer... szal lehet, hogy azt a 3-4 napot kibírom ezek nélkül. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én eddig hajpakolást használtam, balzsamot nem. De Balea szilikonmentestől nem találtam csak balzsamot. De nagyon szeretem, igaz, ugyanúgy használom, mint egy pakolást. Ezt a mangósat meg szépen ki is lehet mosni a hajból, így nem zsírosítja a hajam.
      Deót keresni meg egy rémálom, mert vagy jó illata van és nem használ, vagy büdös és alig használ :D

      Törlés