2012. március 22., csütörtök

Első bejegyzés

Egy ideje olvasgatok blogok, így gondoltam megpróbálkozom én is. Aztán vagy sikerül, vagy nem... :)



Az első bejegyzés alkalmával egy kis zsákmányt mutatnék be:




Essence: Nude Glam Iced Latte és Toffee to Go, Körömnyomda, és Ultra Strong Nail Hardener lakk és toll


A kis drágaságokat tegnap szereztem be :)


Az Ultra Strong Nail Hardener-t így még csak két napja használom, azonban határozottan érzek különbséget már most. Alig várom, hogy leteljen a 3 hetes kúra időszak, biztos szépek lesznek addigra a körmeim.
Rájuk is fér, mert az elmúlt pár évben csodaszép műkörmeim voltak, mert alapból gyenge a körmöm, a műköröm pedig kézenfekvő volt, hiszen nem szakadt be, sokáig szép volt, és havi pár óra ráfordítást igényelt csak.
Mivel már nincs, így próbáljuk menteni a menthetőt alapon, adok egy esély ennek a pénztárca barát erősítő szettnek (A toll 299Ft, míg a lakk 5-600 Ft lehetett -utóbbira nem emlékszem pontosan).
Az eredményekről a későbbiekben majd még írok, annyit azonban már most el tudok mondani, hogy a lakk ecset része valami fantasztikus, ilyen puha, és jól kezelhető ecsettel is régen találkoztam. Egyszerűen öröm volt felkenni :)


A nyomdával még csak ismerkedünk, még nem alakult ki semmi komolyabb közöttünk, bár ennek nagy valószínűséggel én lehetek az oka.
Mivel épp körömerősítek, így mellőzöm a lakkokat, de muszáj voltam kipróbálni a nyomdát :) Rákentem a sablonra, lehúztam, de a bélyegzőre már nem jött át a minta, a sablonba rekord sebességgel kötött bele a kedvenc gyorsan száradó  S-he lakkom. (Róla majd később) Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem egy "friss darab", kicsit be is van már sűrűsödve. Így a kíváncsiságtól hajtva, kénytelen voltam az Essence Nude Glam 05 Toffee to go-val kipróbálni. Vele már volt némi sikerem, de még a lakkozatlan körmömön se látszott a halvány minta. Úgy érzem be kell szereznem valami normális, sötét lakkot, hogy sikerem legyen.


A nyomdás kalandon kívül -szintén kísérleti jelleggel és a kéz köröm lakkozási tilalom miatt - a Nude Glam-ot kipróbáltam a lábamon. A Toffee to go-ra esett a választásom. Első rétegben igencsak csíkosan fed, 2-3 perc száradási idő után a második réteg kicsit nehezebben ment fel, mert ragadt, és az ecset alig csúszott. Ilyet még nemigen tapasztaltam megszáradt első rétegnél. Pedig most az első réteg jól megszáradt. A végeredmény egész jó, a szín gyönyörű, a fedés majd nem jó.


A sok kincs közül melyikről mi a véleményetek?

2 megjegyzés: