2012. március 25., vasárnap

Essence Ultra Strong Nail Hardener - első tapasztalatok

Sziasztok!

A minap érdekes felfedezést tettem:
Szerda (03.21) óta használom az Essence Ultra Strong Hardener-t, kúra szerűen, az utasításnak megfelelően, vagyis: 2 nap használat után 1 nap szünetet kell tartani.


Ezt igazából nem tudtam, hogy hogyan is értelmezzem, mert
A) felkenem első nap, fent marad a második nap, majd a harmadikon lemosom, vagy:
B) Felkelem első nap, majd másnap lemosom, és felkenek egy "frisset", majd 3. nap lemosom, és pihi, vagy
C) Felkenem első nap, majd 2. nap rákenek még egy réteget, és a 3. nap lemosom.



Rengeteg helyen olvastam róla, de ahány oldal, annyi ötlet.

Végül úgy döntöttem, hogy első nap felkenem, második nap lemosom, és megy rá egy "friss". Úgy tűnik, jól döntöttem, mert már most határozott eredmények vannak, pedig még csak ma kentem fel 4. alkalommal. 

Ma, ahogy kézkrémmel kenegettem a kezem, nézegettem a körmöcskéimet, szuggeráltam őket, hogy nézzenek már ki végre értelmesen, mikor meglepődtem, mekkorák már a körmeim. Elkezdtem gondolkodni, hogy pénteken, mikor lakkoztam, akkor is ekkora "felületet" kellett vajon lakkoznom? Visszanéztem az Essence Nude Glam körömlakk tesztjéhez készült képeket.... 
Inkább mutatom :)


Pénteken, a lakk teszt közben

És íme a döbbenet! (A körömágyam még gáz, de már rajta vagyok a témán. Klautól kaptam tippet, mivel lehetne szebbé tenni)
Most már tényleg jön a kép :)

Vasárnap, 1 réteg Ultra Strong Nail Hardener-rel

Pár nap alatt, ekkora különbséget, el sem hiszem! Ennyit kb 3 hét alatt szokott nőni.



Utána kerestem  a neten, mielőtt megvettem: Sehol nem számoltak be körömnövekedést gyorsító tudásáról. A csomagoláson is csak 85%-al erősebb körmöt ígérnek. 


Már csak arra lennék kíváncsi, hogy milyen lesz, ha végeztem a 3 hetes kúrával....

Részemről, azt a közel 600 Ft-ot simán megérte. Az eddigi legjobb beruházásom. ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése