2012. május 3., csütörtök

Blue Moon - a Step by step körömlakk

Sziasztok!


Ma egy step by step karmincát hoztam :)
Sokat gondolkoztam, hogy milyen legyen. Először feketére gondoltam, de fel akartam dobni valahogy. Azt hiszem sikerült.


1. lépés






Csak a körömágy környékén lakkoztam ki, mert nem akartam, hogy a sok réteg miatt a végén lassan száradjon plusz lusta is voltam 


2. lépés




Mikor teljesen megszáradt, jöhet rá a sablon és a cellux. A sablont azért használtam, mert a kézügyességem még mindig egy oviséval vetekszik.
A legnagyobb kihívás az volt, hogy két egyforma vastagságú celluxot tudjak vágni. Bal kézzel felragasztani nem volt egyszerű, de sikerült.




3. lépés




Eztán jöhetett két réteg fekete.


4. lépés


Miután ez is jól megszáradt, le lehet szedni a sablont és a celluxot majd a bőségesen a bőrre került lakkot jól le lehet sikálni :D


A végeredmény:


Napfényben


Nap nélkül


Bár kézügyességem nincs sok,de elégedett vagyok a végeredménnyel. Elsőre jó. (de nem ártana leszoknom a lakkok rázogatásáról, mert 1-2 körmömön buborékos lett. Évek óta tudom, hogy nem szabad rázni, de csak nem bírom ki)

Amiket használatm:
-essence C&G - 97 absolutely blue
-S-he Quick Dry -  fekete (talán 350 árnyalat)

a fedőlakk most nem volt.


Nektek hogy tetszik? :)



6 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik :) ügyi vagy ^^ és nem is tűnik olyan nehéznek sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem nehéz, és száradással együtt kb 1,5 óra volt :)

      Törlés
  2. Kell ilyen nekem isss. csak nincs sablonom :(
    tényleg, azt nm tudja valaki, hol lehet ilyen sablont venni óccón?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most kaptam ajándékba. Nem tudom milyen áron megy

      Törlés