2012. május 5., szombat

Díjat kaptam!

Sziasztok!

A napokban
Kalutól kaptam ezt a díjat. Nagyon örültem neki, mikor mondta, és örülök neki most is. Nagyon. 
Kicsi blog vagyok még, kevés rendszeres olvasóval (bár a kommentek alapján úgy gondolom, több olvasóm lehet), de nagyon örülök annak, hogy másokat érdekel az, ami nekem örömet okoz. Talán még ötleteket is adhatok Nektek a különböző körömdíszítéssel.





A szabályok, díjjal járó kötelezettségek a következők:

- Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat.
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
- Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
- Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.

Akiknek továbbadom (sorrend nincs):

   Nem azért, mert Tőle kaptam, hanem azért, mert szeretem az írásait, ugyan azok az értékeink és nagyjából a gondolkodásunk is. Így ami szerinte jó, az nagy valószínűséggel nekem is tetszik. (leszámítva a pelyhest -bocsi Kalu :) )
   Tetszik, hogy elérhető márkákat mutat be (essence, Avon, Oriflame). Nagyon tetszenek a körmös bejegyzései, kreatív.
    A szép körmökön kívül minden féle krémmel és testápolóval, hajápolóval "tele van" a blogja. 
4.) Lakkfan
  Ötletes körmök, jó írások, és örültem, hogy 200 alatti olvasója van, mert így Ő is bekerülhet az ötösömbe :)
Köröm, krém, outfit. Van itt minden.

Most pedig 5 dolgot kellene felsorolnom, amit nem tudtok rólam. Igazából, nem sok mindent tudtok, de ennek oka van (lent kifejtem ám), úgyhogy most inkább érdekességeket osztok meg Veletek:

1.) Direkt nem rakok fel egész alakos képet, vagy egész arcosat. Semmi bajom magammal, de nem akarlak befolyásolni Titeket.
 Ha olvasok egy könyvet, mindig elképzelem, milyenek is lehetnek a szereplők, a környezet, minden. Van néhány könyv, amiből filmet is készítettek. Nem is hasonlít arra, amit elképzeltem.
Így vagyok a blogokkal is. Elképzelem a szerzőt az írása (és annak stílusa) alapján. Aztán találok róla egy képet, és nem olyan, amilyennek elképzeltem. Nem azért, mert az illető csúnya, semmi negatív. Csak más. 
Szeretem a fantáziámat használni :) De emiatt még egy blogról sem iratkoztam le természetesen, és szeretem továbbra is olvasni. Csak más.

2.) 158 centi mély vagyok. Párom szerint Hobbit*. Itthon a legtöbb általam használt dolog szerintem a szék. Lényegében majdnem mindenhez székre kell állom :D 

3.) A füleimből hiányzik egy darab :D Apukám szerint a Gyűrűk Urában engem nem kellett volna külön maszkírozni, hogy tökéletes tünde legyek. Párom egyszerűen Hobbit fülnek nevezi. Szerintem csak cápa volt a magzatvízben. Apu egyszer mutatott nekem egy fülre akasztható bluetooth headset-et. Mondta, hogy próbáljam fel. Naná, hogy nem maradt fent a fülemen. Pont ott nincs fülem, amibe kapaszkodna szegény füles :D

4.) Ha telihold van, nem bírok magammal. Mehetnékem van. Bárhova. Csak ne a 4 fal között. Amíg a szüleimmel laktam, szerettem ilyenkor kiülni a kertbe. És csak bámulni a Holdat. Vagy átsétáltunk a szomszéd faluba éjjel barátnőkkel. (Klauval is :D)  Manapság,  itthon az erkélyre "menekülök ki" :)

5.) Imádom a vizet. Ha a Balaton parton sétálunk, erős késztetést érzek, hogy fejest ugarjak a vízbe. Még ha nincs is strand idő, és hideg a víz is. Ha strandolunk, nehezen lehet csak kirángatni a vízből. Télen is megvan ez az érzés, de akkor legalább "bele is mehetek" a vízbe. Igaz, csak korcsolyával. 




*Azt azért megjegyezném, hogy nem szeretem kifejezetten a Gyűrűk Ura filmeket. De a hobbit és tünde találó kifejezés rám :D

Nagyon szépen köszönöm a díjat. Nagyon örülök, hogy érdemesnek gondoltak rá :) 

Szép estét / jó reggelt mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. Köszi :]
    A pelyhestől és a csillámos lakkoktól eltekintve ;P
    És akkor én a 156 centimmel?.. :D A reggeli bögre levétele is lábujjhegyen történik, a buszon a leszállásjelző megnyomása, de még a szalonban a kávégépről a pálcika levétele is kész tornagyakorlat :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...De legalább a járda fölé lógó faágak miatt nem kell hajolgatnunk :D

      Törlés
  2. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszik neked a blogom!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy! (:

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm hogy rám gondoltál, és a kedves szavakat is, nagyon jólesett! :)

    VálaszTörlés