2012. október 25., csütörtök

Halloween Nail Challenge - Múmia

Sziasztok!

Hát, ez a napot nagyon nem vártam. Volt egy jó ötletem, water marble lett volna az alapja, de sajnos egyik lakkom sem alkalmas rá. (ami meg igen, az nem "múmia színű").
Végül körömnyomda mellett döntöttem, egy kis szivacs technikás alappal:



 Próbáljak egymást nézni :)





A kis szemecskék egészen feldobják őket.
Ahhoz képest, hogy előre elkönyveltem magamban, hogy mennyire borzalmas lesz, ahhoz képest pozitívan csalódtam.


Amiket használtam:

-Lora express finish - 058 (fehér)
-essence Vampire's Love - 04 The dawn is broken  
-essence marble mania - 02 Who is mr. brown
-Avon matte - Black as Night
-essence - 60 - fateful desire
-Pontozó
-essence studio nails better than gel nails top sealer 

...hu, mennyi minden. Fel sem tűnt addig, míg le nem írtam :D

További szép napot Mindenkinek!






28 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! A nyomdás alap meg nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó és nagyon ötletes, nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés


  3. Nagyon jó lett, tetszik ahogy sunyin bámészkodnak a múmiák :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Gondoltam, egy kicsit feldobom őket, hogy ne legyenek félelmetesek :D

      Törlés
  5. Bakker, de jó lett, úgy tetszik... egyébként most, hogy már megcsináltam, ezer ötletem lett... Persze előtte meg kb semmi :D

    VálaszTörlés
  6. Egymást nézik. :D Én meg őket. :D Aranyosak nagyon.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem úgy csinálni, hogy egymást sasolják :D

      Törlés