2013. január 6., vasárnap

Karácsonyi kihívás - Meglepetés

Sziasztok!

Pótlólag még mindig, de jövök a Meglepetés körmökkel. Ha már meglepetés, akkor csomagoló papír.
És meg is volt az ötlet. Az újságpapíros technikát vetettem be most.




Szerintem egész jó lett., bár a színei a csomagolópapírnak nem jöttek át rendesen (nem csak ez az arany szín volt a papíron, hanem sárga, meg ezüst is)
Viszont ebből kiindulva most retteghet itthon minden, ami papír alapú, mert már némelyikre ránézve a hozzá passzoló lakkon gondolkozom. (Halkan jegyzem meg, hogy mióta ezt a felfedezést tettem, azóta örülök, hogy a Wc papírunk nem mintás most, mert különben...ki tudja :DDD)

További szép estét ;) 



9 megjegyzés:

  1. Tök jóóóóóó! Milyen alkohol tartalmú ital alkalmas erre? Pálinka szerinted mehet?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Házi pálinkával csináltam :D
      Pontosabban a házi pálinka főzésekor leszűrt ihatatlan alkoholos löttyből (aminek full gyümi pálinka szimata van :D)

      Törlés
  2. Ez nagyon jó!Még eszembe se jutott a csomagoló papír én is csak újságban gondolkodtam.Köszi a tippet!
    Megsúgom nekem szarvas mintás wc papírom van..:)))
    De talán inkább kihagyom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szarvas? Hmm.... jól mutathat....-Najó, ennyire elvetemült nem vagyok/lennék :D

      Törlés
  3. Hülye.. WC papír :DD
    Hajni, szerintem bármi, ami annyi alkoholtartalommal bír, mint a gyógyszertári alkohol :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az én szeszem álítólag olyan 60-70% lehet. Talán. De nem tudom, ajándékba kaptam blogozni-körmözni :)

      Törlés