2012. május 19., szombat

Gótikus lakk

Sziasztok!

Végre, eljutottam oda, hogy ki tudtam próbálni az essence Vampire's Love lakkját.
Ma a 03-as true love-ot mutatom be.

Maga a lakk 2 rétegben tökéletesen fed és egész gyorsan is száradt. Az ecsete nagyon jó, végre sikerült csak(!) a körmömet kilakkozni. (Vagy az is lehet, hogy kezdek megtanulni lakkozni. Bár ezt kétlem)
...véleményt inkább később. Most jöjjenek a képek :)

Két réteg után már csodaszép volt...


... de gondoltam feldobom egy kicsit...


... és elkapott a gépszíj....
Természetes fény
Lámpafény
Természetes fény

Ezzel az ezüst mintával igazán én vagyok. 

Le se mosom soha. Vagy ha igen, akkor nagy önuralom kell, hogy ne megint ilyenre csináljam meg :)
Igazi vámpíros, goth. Csodaszép.

Amiket használtam:
-essence Vampire's Love - 03 true love 
-essence körömnyomda
-essence nail art stampy polish - 003 stamp me! silver
-essence Quick Dry topcoat (végre nem kente el a mintát :D)


Nektek bejön? ;)


8 megjegyzés:

  1. Tök jó az első képen az a lila. A végeredmény is tetszik. :) Festegess tovább lelkesen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan arra mintáztam, csak más a fényviszony. Délelőtti a felső kép, a nyomda meg délutáni :)
      Kicsit színváltós :D

      Törlés
  2. Hallod, most azon filózok, hogy én mért nem vettem meg ezt a lakkot... :D
    A mintát meg imádom! (még mindig...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mintát én is. Legszívesebben mindig ezt használnám :D
      ...és tényleg. Miért nem vetted meg? :D

      Törlés