2012. május 22., kedd

Nyereményem

Sziasztok!

A napokban nyertem egy kis meglepit Millánál, a Millacsilla; Haul és beauty oldalon.Igazából, jókor voltam jó helyen :)
Mikor kiderült, hogy én vagyok a szerencsés, hajtott a kíváncsiság, hogy min kell meglepődnöm :) azon kívül, hogy ÉN nyertem. Mostanában még a Balaton szelettel /pöttyössel sem nyerek.
Hát, ennyire postást nem vártam még, mint most.  :D


És a boldogsághormonjaim:
Kallos, essence, Catrice, Miss Sporty
Méghogy kis meglepi :)

essence -98 walk on air    Kallos Love - 230-as árnyalat     essence - 91 glamorous life      Miss Sporty 202 Ocean
A walk on air-t egy ideje már kinéztem magamnak, így ennek nagyon örülök. A Kallosra nagyon kíváncsi vagyok, mert tini koromban volt utoljára Kallos lakkom. Kíváncsi vagyok, mennyit változott. Glamorous life...hmm... nem vagyok oda a csillámos dolgokért, pláne nem a gyöngyházas és/vagy csillámos lakkokért. Viszont ahogy kivettem a csomagból, megfogott a színe. Olyan érdekes. Pirosas, kicsit rózsaszínes, valami. -Ja, hogy csillámok is vannak benne?! :D. Talán a csoportképen jobban látszik a rózsaszínes beütése. Kíváncsi vagyok, körmön milyen lesz és hogy le tudom-e majd fényképezni :D
A szemhéjpúderről majd a következő bejegyzésben ;)

Kallos Love szemceruza 06 kék     Kallos Love szájkontúr ceruza 03     Kallos Love  automata szájkontúr ceruza
Catrice Colour Show szájfény -130 Flirty Fuchsia        essence Black Mania dúsító spirál 

A spirlról, és a kék szemceruzáról szintén később.... ;)

A szájkontúrra kíváncsi vagyok, eddig még nem használtam. A ceruzának természetes árnyalatúnak tűnik, az automatásnak pedig nagyon szép, olyan kicsit meggyes árnyalata van. Kacérkodik velem vagy én vele? Ezt még nem beszéltem meg magammal .

A Catrice szájfényét szinte azonnal kipróbáltam. Kíváncsi voltam, hogy egy ennyire rózsaszín szájfény hogyan néz ki az ajkaimon. Pláne, hogy a téli labellon kívül mást nem szoktam kenni
Nos..... Nem rózsaszín. Felkentem, és egy olyan élénk, de mégis természetes ajkakat varázsolt, hogy hú. Ezt az én ajkamra alkották meg, "mintha rája öntötték vóna" .
Páromat kérdeztem, hogy "hogy tetszik?" és megdicsérte a szemem, hogy szépre sminkeltem.... -Mondom én, hogy nekem alkották. Észre se vette a számat :D

A párducmintás körömmatricára is nagyon kíváncsi vagyok, majd lesz róla bejegyzés is ;)

Minden tetszik, és semmit sem cserélnék el semmire se, mert minden szuper :)

Ezúton köszönném meg ismét a nyereményt. Nagyon örülök nekik :)

Nektek mi tetszik? 

u.i.: ajánlanám figyelmetekbe Milla főzős blogját is, a Millacsilla főz oldalt. Kis egyszerű, frappáns receptek, képek és útmutatók. Nekem tetszik :)

4 megjegyzés:

  1. Drakula! :]
    A walk on air-t imádni fogod szerintem Te is, akárcsak én, és mind mind jó cucc :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuti, hogy imádni fogom :) Már ki is találtam, hogy milyen körmöm lesz vele ;)

      Törlés
  2. örülök, hogy tetszenek:)puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem nehéz örülni nekik. Annyi minden szupi dolgot csomagoltál össze :)

      Törlés