2012. június 4., hétfő

Kis átalakítás - a véleményetek érdekelne

Sziasztok!

Arra gondoltam, kicsit változtatok a blog szerkezetén, kinézetén.


Első lépésként a "Köröm" menüpont változott meg. 


Egyre több a köröm poszt (juhhééé), de már én nem láttam át.

Ilyen volt:









Ilyen lett:







Nincs felesleges szöveg.
 Tetszik a kép, rákattintasz és új lapon megnyílik a bejegyzés. Így nem futsz bele olyanba, hogy jól hangzik a cím, de a kép/bejegyzés már nem tetszik (remélem ilyen nincs ;)  )

Így átláthatóbb szerintem.

Ez viszont csak az én véleményem. De nem én olvasom a blogot.
Érdekelne, Nektek mi szebb/jobb/kényelmesebb!



Az oldalsávban csináltam is egy kis szavazást, de természetesen ide, kommentbe is várom a véleményeket (nem csak a "Köröm" menüről, bármi, bloggal kapcsolatos gondolat jöhet)


A szavazásnak tárgyi nyereménye nincs, de jutalma van: Egy számotokra kellemesebb, átláthatóbb blog.




Előre is köszönöm!

Sziasztok!


U.i.: Amennyiben ez jobban tetszik Nektek, akkor a többi fül is átalakul természetesen.

4 megjegyzés:

  1. nekem tetszik az új körmös kinézet, de nekem még mindig túl sötét az oldal :/

    VálaszTörlés
  2. Én sem szeretem a fekete háteret...
    Nem rossz a szemem, de a sötét hátterű oldalakból max 3 sort bírok elolvasni, annyira zavar.
    A fekete a kedvenc színem, de kifolyik tőle a szemem :D

    VálaszTörlés
  3. Egem nem zavar, vagy legalábbis annyira tuti nem, mint a full fehér :D

    VálaszTörlés
  4. Érzékeny a szemem. (Gyerekkoromban votl egy kis balesetem) Azóta bántja a szemem az éles fény. Pont azért fekete, mert ezt "kényelmesen" tudom olvasni. Így a fekete háttérrel, szürke betűkkel nem bántó. De ezek szerint másnak pont ettől folyik ki a szeme.
    Igyekszem majd valami kompromisszumot keresni a háttérrel kapcsolatosan, ami Nektek is jó, és ami az én szemem sem bántja.

    VálaszTörlés