2012. június 26., kedd

Neon smink

Sziasztok!


Az előző neon körömlakk adta az ötletet, hogy kipróbáljak egy neon-rikító sminket.


Nemrég kaptam egy jópofa palettát. A borítóképen lévő sminket próbáltam meg lemásolni.




...kinyílik, mint egy kis notesz. Úgy imádom az ilyeneket (pl a "csontváz" készlet is ilyen kis trükkös)



Szemhéjpúder, tus és spirál. Kis tükörrel....





...és igen, a hozzám hasonló szerencsétlenkéknek (képes) használati utasítással, hogy mit, hova, mikor kenjünk :D






...és ha nem elég egyértelmű, még a púderek, a tus és a spirál is fel van "számozva"






...nem, nem én nyúltam bele ennyire. Kicsit megsínylette az utazást. Vagy még a boltban mászhattak bele, nem tudom.


Eddig -szám szerint 6.- pontig még bizakodó voltam. Majdnem háton is veregettem magam, hogy ügyes leszek, és így már nem szúrhatom el....


De jellemző rám, hogy fejben elképzelem, nagyszerű! Kézügyességem nem lévén a végeredmény pedig "egyszerű". Vagy inkább szódával elmegy kategória.
Mentségemre szolgáljon, hogy fekete, szürke, esetleg kék és zöld színeket szoktam használni. Ennyire "virítani" nem szoktam. 
Viszont elsőre egész vállalható lett, így meg is mutatom Nektek (utcára nem mertem azért kimenni benne, és amúgy is csak az egyik szemem pingáltam ki -kísérleti jelleggel. Ezért nincs egész arcos kép.)






A tussal hadilábon állok. Itt sem ment túl jól. (Mondjuk utólag belegondolva, a szokásos módszeremmel átmehetettem volna szemcerkával a szememen. De igyekszem nem mindig a rutinos, bevált sminkmódszereimet használni. Csak, hogy blog szempontból változatosabb legyek)
Viszont az alsó szemhéjam nagyon tetszik, illetve a rózsaszín és a zöld határvonala is (pláne, h szabad kézzel csináltam)


Szerintem itthon, kísérleti jelleggel máskor is ki fogom magam pingálni. (Igen, pingálni. Ez már az :D)


További szép estét/napot!



11 megjegyzés:

  1. wow nagyon jó!

    a tusvonal nekem is hiányzik de az alap nagyonnagyon jó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Lehet hétvégén újra megcsinálom tussal/szemceruzával. Már, ha szeretnétek :)

      Törlés
  2. O.o a legjobb smink!!!!! Ezzel nagyon-nagyon alkottál! Amúgy én tegnap vettem neon lakkokat, nézz be hozzám! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Be szoktam ugrani Hozzád amúgy is (fel vagyok iratkozva :D). Tetszik a neon narancsod :)

      Törlés
  3. Én is akaroook!!
    Egy tusvonallal még jobb lett volna, de így is nagyon bejön. Nekem... Aki eddig nem szerette a nagyon színes dolgokat... :D
    Hát na, asszem kezdek öregedni vagy nem tudom :D

    Egyébként szerintem nem gáz ez a számozósdi, jó, nem hülye az ember, de ártani nem árt :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se jött be eddig ez a papagáj színkavalkád, de ennél vállon veregettem magam :D

      Törlés
  4. Wow, tök jó! :) Hol lehet ilyet szerezni meg mennyiért?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Németországból kaptam, nagymamámtól ajándékba. Az árát nem tudom, csak annyit, hogy utolsó darab volt a drogériában

      Törlés
    2. Huha, az nagy pech.:(
      No nem baj, lehet itt is beszerezhető valahol, v legalább hasonló:)

      Törlés
  5. Na meg kérlek megkérdezed Nagyidtól hogy melyik német drogériába vette?? (: Mivel itt nekem is be kell szerezzem..(: Nagyon Tetszik.:)
    Előre is Köszi..:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem tusvonal nélkül is tetszik, így olyan kis szerény nyári smink, mégis mutatós. :-)

    VálaszTörlés