2012. augusztus 18., szombat

31 napos köröm kihívás – 18. nap - Fél hold

Sziasztok!

Ma a fél hold manikűr van soron.

Még a kihívás elején úgy gondoltam, hogy valami színes lesz. Például világos kék-sötét kék kombó, vagy valami hasonló.
De sajnos ma egy nagyon jó barátunk temetésére kell mennünk, így fekete lett a lakk (erősen gondolkoztam, hogy a mai napot kihagyom. Semmi hangulatom nincs csini körmökhöz, meg blogolni, meg...wááhhh.

Így aki ma valami szépet, ügyeset, csinosat várt tőlem, azoknak bocsi. 

De ha már megembereltem magam, és blogravalót is akartam csinálni, egy szolid szín azért becsúszott.




Nem lett épp a legjobb.
Ráadásul rá kellett jönnöm, hogy az eddig általam istenített S-he lakkok semmit nem érnek. A blog előtti időkben nagyon jó lakkoknak tartottam. aztán a blog írása alatt sok jó és olcsó lakkal ismerkedtem meg (essence, Catrice) és rá kellett most jönnöm, hogy hozzájuk képest a S-he lakk semmit nem ér. Nem szép a fedése, lassan szárad, stb. (Ez kb olyan, mint amikor felnőttként látsz egy gyerekkori képet magadról, ahol életed első sminkjét örökítetted meg. Amire akkor azt mondtad, hogy szuper és szép, most visszanézve "így mentem ki utcára?! Neeeee!" Na ez most kb ilyen felismerés volt.)



Amiket használtam:
-Catrice Revoltaire - CO5 Mission Lilac
-S-he fekete



Szép napot Nektek!

10 megjegyzés:

  1. Dinka :D
    Én ezért mondtam anno, hogy nem veszek S-he lakkokat, mert sokkal olcsóbban jobb lakkokhoz lehet hozzájutni :]
    A köröm meg tetszik, mindig imádtam a rózsaszín-fekete párosítást.
    A mai napra meg kitartás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, anno oda voltam érte. Akkor miért nem szóltál? :D (najó, akkor még olcsóbbak voltak -régi dizájnos üvegben)

      Törlés
  2. Nagyon klassz a két szín együtt :)
    Az enyém: http://adryennbeauty.blogspot.hu/2012/08/31-napos-korom-kihivas-18-nap.html

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom! Tudom mennyire nehéz egy közeli ismerős, barát vagy gyermekkori játszótárs elvesztése. A kelleténél többször volt részem benne. :( Részvétem és kitartást! Idővel egy kicsit könnyebb lesz.
    Az én változatom vidámra sikerült, de ha ez vigasztal, a legelső próbálkozás nekem se tetszett. linket találsz hozzá a bejegyzésben. :)
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/08/day-18-of-31-half-moon.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Sajnos én sem most voltam először. (6 év alatt a 4.) De hogy a korombelieket kell temetni, ezt fel nem foghatom...

      Megnéztem mind a kettőt, szépek lettek.

      Törlés
  4. Őszinte részvétem. :)
    és nagyon jó a manikűr!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Soha egy She lakkom nem volt még, de nem is igen lesz ilyen áron...

    VálaszTörlés