2012. augusztus 10., péntek

Fekete-fehér színátmenetes lakk - Step by Step


Sziasztok!

A kolléganőimnek nagyon tetszett a 31 napos köröm kihívás Színátmenetes lakkja, kíváncsiak voltak rá, hogyan készül. Andinak meg is ígértem, hogy a mai bejegyzést megtoldom egy pár step by step képpel.

De térjünk is a lényegre. Most leírnám, hogy én hogyan szoktam. Én így jöttem rá a technikára. Nem nézegettem róla videót sem a neten -egyszerűbb lett volna mondjuk, de épp kísérletezgetős hangulatomban voltam :D
Tehát ez nem szabály, mindenki úgy csinálja, ahogy szeretné. De nekem így jött be.


Őt vesézzük most ki:





-Maga a technika nagyon egyszerű. Bármilyen szivaccsal megoldható szerintem. Az én szivacsom egy mosogató szivacsra hasonlít leginkább. Nem olyan tömör, mint mondjuk egy sminkszivacs.

-Mikor a két réteg fehér megszáradt, akkor egy -később lemosható- helyre a szürkéből egy kicsit cseppentek. Én speciel a körömnyomda sablonjaim hátuljára szoktam kenni a lakkot. Azt könnyen le lehet mosni  és a fémet sem fogja meg a lakk.
-A szivacsot belemártom a lakkba, majd egy üres helyre egy kicsit odaütögetem a szivacsot, hogy túl sok lakk ne legyen azért rajta
-Ütögető mozdulatokkal elkezdem felvinni a lakkot a körmöm végére, és ahogy kezd fogyni a szivacsról a lakk, úgy kezdek egyre feljebb menni a körmöm közepe felé. arra azért figyelek, hogy a legtöbb szín/lakk a körömvégemen legyen
-Ha ezzel végeztem, akkor ugyan azt megismétlem a fekete lakkal, csak azt max a körmöm 1/3-áig viszem fel.
-Végül jöhet a fedőlakk, hogy kicsit egységesítse.

És akkor step by step dokumentálva:

Nincs.

Andi, tudom, hogy képeket ígértem, de kép az nincs. Videó van  :)))



  Életem első videója tehát úgy tessenek nézni :D
ez a vacak blogger meg nem akarta feltölteni, így kénytelen voltam regelni magam jútyúkra, és feltölteni oda :D

Remélem tudtam segíteni.

További szépet Mindenkinek!



3 megjegyzés: