2012. augusztus 27., hétfő

31 napos köröm kihívás – 27. nap - Műalkotás inspirálta

Sziasztok!

A mai napra volt a legtöbb ötletem. Ráadásul olyan, amit meg is tudtam volna valósítani. -Ez engem lepett meg a legjobban :D

Míg csináltam a lakkot, még akkor is azon gondolkoztam, hogy "dejóóó, azt kellett volna megcsinálni, mekkora ötlet!" Következő köröm: "basszus, megcsinálhattam volna azt is! Miért most jut eszembe!

Nos, végül Picasso mellett döntöttem!

http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/c0.0.403.403/p403x403/391243_370935749605338_1882124914_n.jpg

Mekkora! Hogy ez egy Picasso, behalok :D


Na, ezért vagyok én CrazyLady és nem Picasso :D


De ez persze a poén része volt.
Ennél azért komolyabbal készültem ám :)

Ma napra Victor Vasarely-t hotam :)

Az inspirációs kép:
http://www.vvdm-gallery.com/oeuvres/vasarely-victor-sphere-relief-lithograph-GD.jpg

A köröm:




Persze Murphy bácsi (hú, mekkora nevek egy bejegyzés alatt :D) közbeszólt. 

A Katicás körmöknél jöttem rá, hogy van még egy ősrégi vékony hegyű dekor lakkom. Igaz, kezd beszáradni, de nem gond. Felöntöttem acetonnal. 
Aztán a Törzsi mintás körömnél rájöttem, hogy ha a dekor lakk ecsetét letörlöm acetonos vattával, akkor az ecsetet bármelyik másik lakkomba is belemárthatom, így tudok vonalakat húzni. 

Ma pedig Murphy úgy döntött, hogy beszárítja mindegyik fekete nyomdás lakkomat (van egy régi beszáradt, pár cseppel az alján, meg nemrég vettem újat. Na, ma az is beszáradt...)
Így sajnos vastagabbak lettek a vonalak, mint ahogy terveztem. 
De sebaj, élveztem a mai köröm megalkotását :)

Amiket használtam:
-mini Colorama - 51 French white
-essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black
-essence studio nails better than gel nails top sealer

Szép estét Mindenkinek! :)


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a Vasarely-ihlette manikűr, a Picasso-n először meglepődtem ^^ , aztán jót mosolyogtam rajta. (Én majd holnap teszem fel a mai és a holnapi körmeimet)

    VálaszTörlés
  2. A Picasson szakadtam egy jót :DD
    Viszont tetszik a végeredmény :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! nekem a Picasso-s is nagyon tetszett! XD

    VálaszTörlés
  4. Bírom a körmödön azt a dagi kutyát. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egy vékony tacskó, aminek már nem tudni, melyik a feje és melyik a farka :D

      Törlés