2012. április 17., kedd

Baconbe göngyölt csirkemell

Sziasztok!

Az alábbi finomságot vasárnap csináltam. Valami gyorsat és finomat szerettem volna, így ezt találtam ki.

Az elkészítése is egyszerű.

A csirkemellet fűszerkeverékkel és egy pici sóval bepácoltam, és 2 órára letakarva visszaraktam a hűtőbe. Sok só nem kell, mert a bacon egyébként is sós.
Ezután egyesével betekertem őket baconbe:
Nyers csirkemell baconben

Ezután forró serpenyőben pici olajon megpirítottam, miközben gyakran forgattam, hogy mindenhol megpirulhasson.



Mivel elég vastagok voltak a csirkemellek, ezért miután megpirult a bacon, átköltöztettem őket egy sütőpapírral kibélelt tepsibe, hogy a hús közepe is átsüljön, de a bacon ne égjen meg. Azért, hogy ki ne száradjon, pici vajat tettem a tetejére. Igen gusztán nézett ki:

Félig kész csirkemell vajjal

Ezután a sütőben sült kb még fél órát. 

Köretként krumplipürét és savanyú ubit adtam hozzá:
Baconbe göngyölt csirkemell krumplipürével és savanyúval

Fel lehet dobni a husit, ha éles késsel pici lyukakat vágunk bele és azokba fokhagymát dugdosunk. Vagy sajtot :)

Ki milyen finomságot csinált a hétvégén? :)


2 megjegyzés:

  1. Most itt csorgatom a nyálam... :D
    Én sima grillfűszeres csirkemellkockákat csináltam, mostanában lustaság miatt ez a vasárnapi ebéd :P

    VálaszTörlés