2012. április 12., csütörtök

Meglepetés - Egy személyesebb bejegyzés

Sziasztok!

Ma egy személyesebb bejegyzéssel készültem. (na jó, nem készültem. Ez egy spontán felindulásból készült bejegyzés)



Ma épp bolt közelben jártam, és gondoltam, ha már ott vagyok, meglepem a kis húgomat :)

Úgyhogy Drágám, ez Neked szól! :)

Tudom, hogy régóta vágytál rá, így az alábbi kis semmiséggel szeretnélek meglepni:

Lora - express finish
Nagyon dizájnos kis üvege van. Elegáns a felirat is. De a tapasztalataimról majd később, előbb jöjjön a meglepetés többi része:

Tudom, hogy erre is vágytál és leginkább ezért szerettél volna fehér lakkot, így úgy döntöttem megpróbálom Neked megcsinálni. Így sikerült:


Facebook-köröm :D



:D

Ez a lakk kifejezetten ehhez a bejegyzéshez készült. "Hordani" nem terveztem, így kicsit siettem is vele, ezért itt-ott a bőröm is lakkos ( -hát ez mennyivel jobban hangzott, mint az, hogy nem tudok normálisan lakkozni :D)

Illetve legalább be tudtam mutatni, hogy egyre jobban megy a nyomdázás is :D

És akkor a tapasztalataim:
Mint ahogy írtam, nagyon elegáns az üveg, a fedése pedig valami gyönyörű. És itt jegyezném meg, hogy a tesztet a sajátommal csináltam, merthogy magamnak is vettem -dekorációs céllal :D  Húgicám természetesen bontatlan lakkot kap :)
Az ecsete egész jó, dolgozni is könnyű vele. Meglepő módon már egy rétegben is nagyon jól fed, és nem hibajavító állagú.
Lora 1 réteg

Egyetlen hátránya van: erős hígító szagú. Nem az a tipikus lakk szag :D

Hugi, bízok benne, hogy tetszik, és örömödet leled majd benne :)

Többiek, Nektek hogy tetszett ez a tőlem igen szokatlan köröm? :)




2 megjegyzés:

  1. Na, akkor legközelebb ha arra jársz, vegyél nekem is, mert én a fehérről kb. lemondtam már, pontosan a hibajavító állag miatt...
    A nyomdázásban meg ahogy nézem, már most utolértél te kis szenya :D
    Ja és tuti örülni fog neki
    a szaga meg borzalom, de szerencsére csak amíg felkeni az ember

    VálaszTörlés
  2. Én speciel az erkélyen lakkoztam :D
    A boltban kinyitottam, hogy hibajavító-e, de meglepetésemre folyt. Még egy kicsit hígnak is találtam. De felkenve jó. Majd vadászok Neked :)
    U.I.: nem szenya, hanem gyakorló :D

    VálaszTörlés